środa, 2 sierpnia 2017

Ramka - DT Scrappasja

Bardzo lubię tworzyć wszelkiego rodzaju kartki dla dzieci, sprawia mi to dużo frajdy, postanowiłam zrobić także dekorację do dziecięcego pokoju w formie  ramki z obrazkiem 3d. Na pewno znacie wykrojniki Marianne Design i przeurocze zwierzątka, które można dzięki nim wyciąć, a że ostatnio do mojej kolekcji Collectables dołączył słoń, więc postanowiłam wykorzystać go do tej pracy. Słonik, podobnie jak inne zwierzątka wycinany jest z różnych elementów, dzięki czemu możemy swobodnie go wycinać z papierów innego koloru i łączyć ze sobą, możemy także dzięki temu uzyskać ciekawy efekt 3d podklejając każdą część kosteczkami. W skład zestawu wchodzi także mały kwiatuszek i balonik, które możemy także używać osobno, do innych prac.






Użyłam:

Pozdrawiam,
Linda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :*